Hae tästä blogista

sunnuntai 18. syyskuuta 2022

Lyhyitä pudotussarjoja

Sunnuntaina 25.9.2022 Vehniän koululla kello 18.00 tehdään neljä erilaista pudotussarjaa kahteen kertaan. Työt 40 s - 30 s - 20 s mittaisia, joten isommallakin kuulalla menee. Ota myös lämmittelykoko mukaan.

Facebook-tapahtuma

sunnuntai 11. syyskuuta 2022

LC-sarjoja ja liikkuvuutta

Sunnuntaina 18.9.2022 Vehniän koululla kello 18.00 treenataan lyhyitä LC-sarjoja ja kuntopiiriä liikkuvuusharjoitteilla höystettynä! Kannattaa ottaa 2-3 kuulakokoa mukaan.

Facebook-tapahtuma

keskiviikko 7. syyskuuta 2022

sunnuntai 28. elokuuta 2022

LC-sarjoja ja kuntopiiriä liikkuvuusharjoittelilla höystettynä

Sunnuntaina 4.9.2022 kello 18.00  Vehniän koulun salissa lyhyitä LC sarjoja ja kuntopiiriä liikkuvuusharjoitteilla höystettynä! Kannattaa ottaa 2-3 kuulakokoa mukaan. 

Ota mukaan myös jumppa-alusta ja tarvittaessa erillinen alusta kuulille lattian suojaksi. Ei sotketa mankulla koulun patjoja eikä naarmuteta lattiaa.

Facebook -tapahtuma

Elokisan tunnelmia

Vehniän kylätalo Himmassa pidettiin 27.8.2022 Kuulatuulen Elokisa. Salikisassa urheat yhdeksän nostajaa  sai tavoitella 10 minuutin maksimiaikaa vapaavalintaisella kuulan/kuulien painolla haluamassaan lajissa. Kisaa ei käyty toisia nostajia vaan jokainen itseään vastaan. Lavalla nähtiin hienoja, omaan tekemiseen keskittyneitä nostoja kaikkia kannustavassa ilmapiirissä.

Olipa mukava viettää loppukesän lämmintä lauantaipäivää yhdessä ja kisan lomassa pitkästä aikaa vaihtaa kuulumisia kuulatuttujen kanssa. Kiitokset kaikille kisaan osallistuneille, tuomarin tehtävissä toimineille ja kisatalkoolaisille sekä yleisölle leppoisasta kisapäivästä! 

Kuulatuuli kiittää! 

Kisatulokset

Kuvia kisapäivästä














maanantai 22. elokuuta 2022

Kuulajumppa tulossa

 28.82022 kello 18 alkaen tiedossa kuulajumppaa hikitakuulla! Vehniän kyläkoululla.

tiistai 16. elokuuta 2022

Pyramidiharjoitus ja tasapainoa haastavia lihaskuntoliikkeitä

 21.8.2022 kello 18 alkaen Vehniän koululla hikoillaan taas. Pyramiditreenin jälkeen haastetaan tasapainoa erilaisilla lihaskuntoliikkeillä kuulalla ja ilman. Nostetaan myös sykettä pienillä aktiivisilla pyrähdyksillä :)